Now, you're my Memories! ! ♥


To : NUR AMIZA HUSNA BINTI AHMAD TAJUDIN

Saya, MUHAMMAD HAIRI BINTI MUHAMMAD NOOR
Masih lagi mencintai awak! :'(

Never lose your name and your love in my life !

Saya amat mencintai awak..Nur Amiza Husna Bt ahmad Tajjudin..Nama yg xkn pernah aku lupakn dlm idop aku buat selama-lamanya...Biar pun kini dia milik org lain..Dan biar pun kini dia bahagia besama kekasih barunya...Aku ttp xkn pernah lupakan nya..Biar aku pendam rasa cinta aku..biar aku saja yg tahu..Bagaimana diri ku difitnah dulu..Aku akn ingt episod2 cerita cinta kta sayangg..Aku thu kau dah lupakan aku..Aku thu kau x hiraukan aku lg...Aku thu suma tu...Kini biar aku membuat kn dya percaya yg aku telah curang dgn nya dulu..Tp sumpah aku xbuat semua tu..Knapa aku bwt cmni jgk klo btol2 aku x salah?..Sbb aku xnak dya percayakan pada sesuatu tuduhan fitnah..Aku xnak dya tanggung dosa..Aku xnak buat dya bersalah..Aku sayanggkan dya sangt2..Nie la caranya untuk membuatkan dya percaya pada sesuatu yg betul..Aku sanggup bwt apa saja demi dia..Biar aku yg mengaku kalah walaupun aku yg ptot menang..Jd sekarang..Aku bersama jgk dgn org yg aku pna ckp kt dya yg akuu fuck bdk nie..namanya Dayana..Dyer dah hancurkan Hubungan aku Dgn Miza..Walaupun aku xboleh trima apa yg dya buat kt aku..Tp xpa..Aku terpaksa bersamanya jgk untuk selamatkn Miza dari menambah dosa coz percayakan fitnah..Bila aku brsama Dayana..Di msa itu Miza akn mkin percaya yg aku btol2 curang pdnya walaupun aku xbuat semua tu..Biar dya membenci aku..Biar dya anggap aku benar2 salah..Tp aku xkan biarkan dya berdosa atas mempercayai fitnah yg ditabur kan keatas nama baik aku..Biar dia xtahu apa yg sedang aku lakukan ini..Tp Aku mahu dya thu ap yang aku buat nie hanyalah untuk dya..Nur Amiza Bt Ahmad Tajjudin,hope you are happy with him..Just go on..I promise to you,i will see you from afar coz i know you will stay away when I approached you..Walaupun semakin menjauh..Tapi perasaan cinta n Sayang saya terhadap awk xkan pernah hilang!..Saya masih mencintai awak! :')